X-baner oraz L-baner

X-baner oraz L-baner reklamowy to dwa systemy wystawiennicze, które coraz częściej goszczą na szkoleniach, targach i konferencjach. Bardzo dużą zaletą obu banerów jest ich waga (są stosunkowo lekkie) oraz błyskawiczny montaż, dzięki czemu stanowią wygodną w użyciu przenośną reklamę stojącą.

Aby X-baner oraz L-baner właściwie pełniły swoją funkcję, warto bliżej przyjrzeć się ich elementom konstrukcyjnym. Podstawą omawianych systemów wystawienniczych jest stelaż, który jest wykonany z włókna węglowego oraz aluminium. To sprawia, że jest on lekki, stabilny oraz wytrzymały. Ponadto, połączenie tych dwóch tworzyw sprawia, że stelaż obu reklam stojących wygląda solidnie oraz estetycznie.

X-baner

Jak sama nazwa sugeruje, X-baner posiada stelaż podobny do litery X. To sprawia, iż ten system wystawienniczy potrzebuje nieco więcej przestrzeni w porównaniu do swojego rówieśnika, L-banera.

X-baner jest zaopatrzony w wypustki, które znajdują się na końcu ramion stelaża. Owe wypustki są miejscem, do którego mocuje się wydruk. Jest to niezwykle proste. Wystarczy tylko zaczepić oczko wydruku o wypustkę (tzw. system oczkowy), co zajmuje dosłownie chwilę.

Mocowanie wydruku za pomocą systemu oczkowego jest bardzo praktycznym rozwiązaniem. Często na konferencjach czy targach nie mamy zbyt dużej przestrzeni, by móc zaprezentować szeroką ofertę firmy. Dobrze jest zainwestować w X-baner z kilkoma różnymi wydrukami. Wówczas w trakcie wydarzenia w niecałą minutę jesteś w stanie zdjąć ze stelaża jedną grafikę i zamontować drugą!

L-baner

Cechą charakterystyczną L-banera jest stelaż przypominający literę L. L-baner jest zaopatrzony w listwy (górną i dolną), do których mocuje się węższe krawędzie wydruku. Tu również montaż nie jest trudny – wystarczy wsunąć brzeg wydruku do wnętrza listwy, a następnie docisnąć listwę tak, aby solidnie „złapała” materiał wydruku.

W przypadku L-banera również można stosować zamienne grafiki, jednakże zamocowanie materiału do listwy jest nieco bardziej czasochłonne.

Jaki materiał zadrukować?

Podobnie jak w przypadku roll upu polecamy zastosowanie materiału block-out pet. Materiał ten niesie ze sobą wiele zalet:

  • posiada głęboko matowy front, o wysokiej bieli, co pozwala wiernie odwzorować kolory podczas druku
  • jest nieprześwitujący (z szarym tyłem), dzięki czemu nie musisz obawiać się, iż wydruk zostanie prześwietlony
  • jest sztywny, co zapobiega powstawaniu nieestetycznych, zwiniętych brzegów

X-baner oraz L-baner pozwalają korzystać z jednego stelaża i wymiennie stosować różne grafiki. Aby wydruk nie uległ zniszczeniu podczas zwijania i rozwijania można go zalaminować. Zwiększy to odporność wydruku na zarysowanie oraz inne uszkodzenia mechaniczne. Dodatkowo zalaminowany wydruk można łatwo wyczyścić przy użyciu wilgotnej ściereczki.

Jesteśmy eco-friendly, dlatego niezmiennie sugerujemy, by wybierać drukarnie stosujące ekologiczną formę druku (ecosolwent) oraz tusze „przyjazne środowisku”.

Podsumowanie

Przenośna reklama stojąca to ciekawa forma zaprezentowania Twojej firmy, produktów czy usług podczas różnego rodzaju wydarzeń. X-baner oraz L-baner to łatwe w transporcie i montażu systemy wystawiennicze. Ich dużą zaletą jest także niewielka cena. X-baner jest świetnym rozwiązaniem, jeśli podczas eventu planujesz zaprezentować różne grafiki. Z kolei L-baner bardzo dobrze sprawdzi się na mniejszej przestrzeni.

Poprzedni
Następny

NEXT MAX Producent reklam
Logo
Login/Register access is temporary disabled